Sunday, April 8, 2018

Descargar LA MEVA AMIGA LA C I JO: Les meves amigues les lletres i jo (Catalá - A Partir De 3 Anys - Llibres Didàctics - Les Divertides Aventures De Les Lletres I Els Nombres) [pdf] Pilar López Ávila


Descargar PDF Leer en línea



Un conte de la C i una pila de jocs per divertir-se aprenent: - La discriminació visual. - La consciència fonològica. - El llenguatge oral i escrit: vocabulari. - La comprensió lectora. - La grafomotricitat. Les primeres passes en lectura i escriptura. Un àlbum immillorable per conservar els primers records de la lletra C.
[PDF y ePub] LA MEVA AMIGA LA C I JO: Les meves amigues les lletres i jo (Catalá - A Partir De 3 Anys - Llibres Didàctics - Les Divertides Aventures De Les Lletres I Els Nombres) Descargar (libros) en pdf
LA MEVA AMIGA LA C I JO: Les meves amigues les lletres i jo (Catalá - A Partir De 3 Anys - Llibres Didàctics - Les Divertides Aventures De Les Lletres I Els Nombres) PDF Descargar Gratis
[Descargar] LA MEVA AMIGA LA C I JO: Les meves amigues les lletres i jo (Catalá - A Partir De 3 Anys - Llibres Didàctics - Les Divertides Aventures De Les Lletres I Els Nombres) PDF Pilar López Ávila
LA MEVA AMIGA LA C I JO: Les meves amigues les lletres i jo (Catalá - A Partir De 3 Anys - Llibres Didàctics - Les Divertides Aventures De Les Lletres I Els Nombres) pdf Pilar López Ávila

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.